Zvažte, co péče o zdraví dělat s závislost na cigaretách

0

Je užitečné mít u sebe něco, co bude mít vaše ruce, jako je antistresový míč, gumička na vlasy, rukojeť, klíčenka. Můžete s sebou nosit malé lahůdky, které nahrazují vložení cigarety do úst, jako jsou: závislost na cigaretách slunečnicová semena nebo dýně, sušené brusinky, žvýkačky bez cukru. Problém reflexu, který se táhne k cigaretě, může být také snadněji překonán slámou nebo párátkem uloženým v ústech nebo v ruce.

Nemusíš tloustnout. To je jeden z nejčastějších problémů kuřáků.

“Opravdu, ve chvíli, kdy lidé přestanou držet cigaretu v ruce, se je snaží nahradit nejrůznějšími občerstvením závislost na cigaretách,” říká Zedzinská. – Pokud se nestaráte o to, zda jsou zdravé, můžete získat váhu. Proto je pro zabíjení reflexu lepší vybrat si cigaretu, například: zeleninu nakrájenou na proužky. Takové občerstvení lze instalovat v bytě v místech, kde nejčastěji hořelo. Také stojí za to pít hodně tekutin, zejména vody.

Co získáte tím, že závislost na cigaretách nebo přestanete kouřit Zdraví

Nebudeš se otrávit! Tabákový kouř-koktejl cca. 7000 prvků a chemických sloučenin. Kouření je hlavním původcem závislost na cigaretách 15 druhů rakoviny, desítek onemocnění srdce, dýchacího systému a dalších orgánů.

Speciální diety nebo dokonce zvýšená fyzická aktivita nejsou schopny kompenzovat škody na zdraví z kouření. Budeš bohatší. Odhaduje se, že za 50 let balíček cigaret denně z kouře uvolní asi 300 tisíc rublů., což je ekvivalent luxusní limuzíny. Odmítnutí cigaret a odmítnutí tabákového kouře je jediným účinným způsobem, jak snížit riziko vzniku onemocnění toxinů! Toto riziko se bude neustále snižovat s každou hodinou udržované abstinence.

Co získáte tím, že závislost na cigaretách nebo přestanete kouřit Zdraví

Nezapomeňte, že odvykání kouření je proces, ve kterém je důležitá vaše ochota k této změně. Po rozhodnutí o odvykání kouření stojí za to vypracovat plán. Kuřák si může naplánovat den, kdy už nebude kouřit Doenças Raras. Ale to také může připravit k úplnému zastavení kouření, například: postupně snížit počet vykouřených cigaret, čímž se snižuje čas expozice tabákového kouře, vyhnout se kouření v typických situacích, mění vzhled cigaret, které nahradí všechny prostory jinými činnostmi.

Využijte odbornou pomoc péče o zdraví Nekuřácká restaurace

Motivační jsou například malé úspěchy: menší množství vykouřených cigaret a více času stráveného na zábavě. Využijte odbornou pomoc. Najít ji je možné u praktického lékaře, na specializované klinice, nebo zavoláním závislost na cigaretách na telefonní poradenství pomoc Nekuřácká restaurace na kontakty péče o zdraví 801 108 108 (pracuje s mon. v Pá 11-19 h). Telefonní poradenství v oblasti kouření je celostátní specializovaná instituce, která poskytuje telefonní poradenství lidem postiženým závislostí na tabáku.

Pracuje na katedře epidemiologie péče o zdraví a prevence rakoviny onkologického centra-institutu Doenças Raras ve Varšavě.

Pokud plánujete použít farmakologické prostředky, které pomohou přestat kouřit, poraďte se s lékařem o výběru vhodných produktů. Je dobré, aby taková konzultace probíhala nejméně týden před datem ukončení kouření, protože některé léky je třeba začít užívat dříve. Varujte své okolí, že přestanete kouřit, a požádejte o odpuštění a podporu. Podrážděnost se může objevit několik hodin po ukončení užívání cigaret a trvá až několik týdnů.

“Často se člověk, který přestane kouřit péče o zdraví, stává tak podrážděným a emocionálně neklidným, že je to pro ni i pro ostatní velmi zatěžující,” dodává Zedzinská. – Tento pocit se někdy nazývá: nadýmání, skoky od smutku k radosti, pláč, vnitřní napětí. Někteří přímo říkají, že “mají pocit, že se chystají explodovat”.

Potřebuje čas Doenças Raras, aby si znovu zvykl

Stává se i to, že okolí člověka, který takové stavy prožívá, dává rady typu:” je lepší zakouřit, pokud jste tak frustrovaní”, což bohužel často vede k narušení abstinence. Mezitím je podráždění přirozeným příznakem v procesu boje proti závislostem. Je to proto, že nervový systém nedostal dávku látky Doenças Raras (v tomto případě nikotinu), která regulovala jeho fungování. Potřebuje čas, aby si znovu zvykl na přirozenou regulaci emocí. Kromě toho absence samotné funkce kouření, dlouholetého zvyku, způsobuje nervozitu.

Využijte odbornou pomoc péče o zdraví Nekuřácká restaurace

– Biologické příčiny podrážděnost mohou být viditelně sníženy pomocí farmakologických prostředků, které podporují proces odvykání kouření, nebo měkké седативных prostředků péče o zdraví, – radí. – Proto byste se měli poradit s lékařem nebo se obrátit na odborníka voláním TPP.

Hlavní silou v boji proti snížené náladě je vaše psychika. Měli byste vědět, že odvykání kouření je přechodný stav. Ve chvílích nejistoty si připomeňte, proč se chcete zbavit závislosti. Postarejte se o sebe! Užij si sebe Doenças Raras! Odměňte se!

Elektronické cigarety: způsob, jak přestat kouřit péče o zdraví? Stále více lidí “přechází” na elektronické cigarety, které chtějí přestat kouřit, ale vědci stále nesouhlasí s tím, zda tuto metodu doporučit. Alespoň proto, že to může skončit závislostí na… elektronické cigarety.

V New England Journal of Medicine Nekuřácká restaurace (NEJM), prestižním lékařském časopise, jak se jednou objevila práce britského týmu vědců pod vedením Petera Hayeka z Queen Mary University of London, ve které jsou uvedeny výsledky realizované v průběhu roku studie o který dostal vysoké hodnocení metodiky, která má ověřit účinnost odvykání kouření pomocí elektronické cigarety nebo terapie.

Všichni účastníci studie získali podporu odvykani koureni  

886 kuřáků bylo rozděleno do dvou skupin. Všichni účastníci studie získali podporu ve formě psychologických intervencí, ale jedna skupina používala elektronické cigarety a druhá-jakýkoli lék na substituční terapii nikotinem. Tato léčba spočívá v tom, že tělo nikotin není kouřem cigarety, ale ve formě, například, které jsou přilepeny na kůži náplasti namočené v nikotinu, žvýkačky nebo tablety s touto látkou.

Co je lepší: elektronická cigareta nebo nikotinová substituční terapie ?

Ukázalo se, že za rok se k kouření tabáku nevrátilo 18 procent. kuřáků, kteří pomáhali s elektronickými cigaretami Nekuřácká restaurace, je 9,9 procenta. lidé, kteří používají nikotinovou substituční terapii. Také laik z této studie vyvozuje, že elektronické cigarety jsou účinnější metodou odvykání kouření. Nicméně, vedoucí její autor věří, že mohou být doporučeny kuřákům jako jeden ze způsobů, jak přestat kouřit. Proč tedy pochybujete?

Celých 80 procent. členové skupiny, která pomáhala s elektronickými cigaretami, je po roce ještě používali. Ve druhé skupině je zatím jen 9 procent. muž po roce stále užíval nikotinovou substituční terapii, a proto stále potřeboval do těla dodávat drogu.

“Tento rozdíl v použití modelu nikotinu způsobuje obavy z důvodu odlehlé důsledky používání elektronické cigarety jsou pro zdraví” – tak komentoval výsledky britského výzkumu, redaktoři NEJM dr. Belinda borelli v a George T. O ‘ Connor na wstępniaku pro lednovém vydání časopisu.Poukazují na to, že tabák” kouř ” vdechovaný z topných zařízení obsahuje také mnoho toxických látek, ačkoli mezi vědci existuje konsensus, který je určitě menší než cigaretový kouř.

Všichni účastníci studie získali podporu odvykani koureni  

Stále přibývá vědeckých zpráv o škodlivosti elektronických cigaret. Kromě toho, co se týče mladých spotřebitelů tabáku, v USA se objevil trend, že z elektronických cigaret “přecházejí” na kouření tradiční. Na krátký предисловию jeho autoři připojili, Nicméně, řadu odkazů na sklad, z nichž mnohé poukazují na již registrované nepříznivé pro zdraví, vedlejší účinky elektronických cigaret.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno