Uvedené péče o zdraví příznaky po závislost na cigaretách

0

Uvedené příznaky po ukončení kouření nejsou některé z příjemných, ale ve srovnání s výhodami opuštění zvyku se zdají být zanedbatelné. Kromě toho by malátnost po ukončení kouření neměla trvat déle než 2-3 měsíce. Čištění těla po ukončení kouření

Vědci z amerického výzkumného centra s názvem American cancer society pečlivě zkoumali, co se děje po ukončení kouření s organismem člověka. Ukázalo se, že první příznaky po ukončení kouření lze pozorovat téměř okamžitě. Po 20 minutách po uhašení poslední cigarety se puls a krevní tlak začínají normalizovat.

Čištění těla závislost na cigaretách po ukončení kouření

Po 8 hodinách se koncentrace kyslíku v krvi vrátí do normálu a krevní oběh se zlepšuje. Po první éře nikotinové abstinence se oxid uhličitý vylučuje z těla, poté začne čištění plic po ukončení kouření. Po další éře se Zdraví cit pro chuť závislost na cigaretách a vůni výrazně zlepšuje. Po 3 dnech se průdušky uvolňují a výrazně se zlepšuje dýchání. Následující dny jsou následující fáze obnovy těla po ukončení kouření.

Pleť po ukončení kouření se výrazně zlepšuje-stává se lépe hydratovaná a krvácející. Čistí se nejen pleť, ale i ústní dutiny, což snižuje riziko zubního kazu, bělí zuby, mizí špatný dech. Zlepšuje se také závislost na cigaretách fyzická kondice péče o zdraví, kterou bývalí kuřáci nejčastěji zaznamenávají při hladším lezení po schodech.

Čištění těla závislost na cigaretách po ukončení kouření

Podívejte se: jak dlouho chcete kouřit po ukončení kouření-příznaky

Po 9 týdnech začnou plíce normálně fungovat a po třech měsících se jejich výkon zvýší na 10 procent. Po roce je to patrné, protože ve srovnání s kuřáky je riziko infarktu dvojnásobné. Po pěti letech se riziko rakoviny močového měchýře a děložního čípku snižuje a po 10 letech se riziko rakoviny plic sníží na polovinu. Po 15 letech je riziko srdečních onemocnění u bývalých kuřáků stejné jako u nekuřáků.

Tipy pro péče o zdraví lidi přestat kouřit

Nikdy si neříkejte, že můžete kdykoli přestat kouřit. Raději si řekněte “”není snadné přestat kouřit, ale chci a mohu to udělat závislost na cigaretách” a upevněte toto přesvědčení. Pak náhodné zapálení cigarety, například péče o zdraví v situaci hlubokého stresu, nezpůsobí tolik pochybností o síle vaší povahy, aby podkopalo jednou přijaté rozhodnutí. Většina kuřáků přestala kouřit navždy po několika pokusech.

Než se rozhodnete přestat kouřit, zabalte krabičku cigaret do svátečního papíru, aby se podobala vánočnímu dárku Nekuřácká restaurace. Když chcete kouřit, rozbalte balíček papíru a na jeho okraji popište, co děláte v tomto okamžiku, co cítíte a proč je pro vás zapalování cigarety tak důležité. Udělejte to s každou krabičkou cigaret v příštích dvou týdnech, dokud si neuvědomíte, že už víte, proč a v jakých situacích nejčastěji kouříte.

Pak zkuste shrnout-nejlépe písemně-proč, v jakých situacích a v čí společnosti se obvykle děláte, a přemýšlet o tom péče o zdraví, jak jinak uspokojit vaše potřeby.

Tipy pro péče o zdraví lidi přestat kouřitTaké se pokuste vytvořit seznam důvodů, proč byste chtěli přestat kouřit. Věnujte pozornost vašemu zdraví a závislost na cigaretách zdraví vaší rodiny, ekonomickým nákladům na kouření Nekuřácká restaurace, zamyslete se nad tím, zda tabák neublíží vašim blízkým, nebo vám nevěnuje pozornost nepříjemnému zápachu vašeho oblečení a vzhledu zažloutlých prstů. Týden před rozhodnutím o odvykání kouření si přečtěte tento seznam každý večer, než půjdete spát.

Pár dní před ukončením zvyku Nekuřácká restaurace

Nevyprazdňujte popelníky z cigaret. To vám umožní pochopit, kolik cigaret kouříte během dne a jak nepříjemný je vzhled a vůně nedopalků. Zkontrolujte na obalu, kolik pryskyřičných těl a nikotinu obsahuje cigarety, které obvykle kouříte. Každý týden změňte značku kouření cigaret na takovou, Nekuřácká restaurace která obsahuje méně těchto látek. Nezapomeňte však, že neexistují žádné bezpečné cigarety a že intenzivní a dlouhodobé kouření cigaret s menším obsahem škodlivých látek není lhostejné k vašemu zdraví.

Nekopíruj cigarety péče o Zdraví. Další krabičku cigaret koupíte jen tehdy, když nemáte co kouřit. Nikdy nekupujte cigarety v kartonových krabicích. Nevzdávej to! Odvykání kouření je postupný proces:

  • Řešení
  • Odvykání kouření
  •  Vytrvalost jako nekuřák
  • Zůstat Nekuřák

Pár dní před ukončením zvyku Nekuřácká restaurace. Snažte se nosit cigarety s sebou do práce nebo domů. Držte je od sebe dál. Nechte je několik hodin každý den. Pod něčí opatrovnictví nebo schovat a zamknout na klíč. Nenoste s sebou zápalky nebo zapalovač.

Vyberte si pro sebe odlehlé místo pro kouření. Pokud se vám líbí kouření v přítomnosti jiných, snažte se kouřit samostatně, pokud si přejete kouřit sám, podívejte se na přítomnost jiných lidí, a to zejména pokoje. Nikdy nekouříte, když sedíte v křesle, čtete noviny nebo knihu nebo se díváte na televizi. Snažte se nekouřit po jídle nebo když pijete kávu nebo alkohol.

Vytvořte krátký seznam položek, které si nemůžete dovolit koupit každý den a které byste chtěli mít nebo dát někomu, kdo se vám líbí. Vypočítejte, kolik peněz budete muset vynaložit na každou z nich a kolik utratíte za cigarety. Pak si rozmyslete, který z vytoužených předmětů byste si chtěli koupit jako první a zda si to budete moci dovolit už po několika týdnech spoření, pokud přestanete kouřit. Ujistěte se, že tím, že vynaložíte peníze ušetřené na cigaretách na požadovaný dárek, nevyhodíte je do kanalizace. Přemýšlejte o svém Zdraví a radosti, kterou uděláte sobě nebo vašemu příjemnému dárku.

Uveďte jim s mírou Doenças Raras odvykani koureni podrobný plán

Pečlivě vyberte den, kdy chcete přestat kouřit. Někdy je dobré rozhodnout se, že v době nemoci, když je kontraindikováno kouření, někdy i během pobytu na dovolené, když se snažíte sbírat síly a fyzické kondice po období tvrdé práce.

Obraťte se na lidi, kteří jsou vám blízcí, o pomoc. Řekněte jim, že jste se rozhodli přestat kouřit a kdy to uděláte. Uveďte jim s mírou podrobný plán svých akcí a diskutujte s nimi. Поспорьте s sebou, nejlépe v přítomnosti jiných lidí, že přestanete kouřit, v určitý den nebo уговорите někoho, aby se vzdali zvyk spolu s vámi. Je lepší to udělat ve formě písemného prohlášení.

Uveďte jim s mírou Doenças Raras odvykani koureni podrobný plán

Rozhodněte se, zda budete okamžitě přestat kouřit, nebo to budete dělat postupně. Pokud jste krok za krokem, snažte se drasticky snížit počet vykouřených cigaret co nejrychleji, nejlépe během několika dní. Jakmile dosáhnete 5 cigaret denně, zkuste se rozhodnout přestat kouřit. Celý proces by neměl trvat déle než dva týdny.

  • V den rozhodování. Naplánujte si den zlomu se zvykem. Snažte se být co nejvíce zaneprázdněni v tento den, ale nevzdávejte se určité formy relaxace. Jděte do kina nebo do divadla, Uspořádejte si výlet na kole, jděte na dlouhou procházku
  • Vyhoďte všechny cigarety, které se nahromadily v domě a v práci, z viditelných míst odstraňte popelníky, zápalky a zapalovače.

Postarejte se o čisté a čerstvé prostředí doma i v práci. Chcete-li se zbavit zápachu cigaret, vyčistěte si oblečení, sedadla v autě, kryty křesel a pohovky v bytě. Pravidelně větrejte prostory, ve kterých býváte nejčastěji. Umístěte do nich květiny nebo je osvěžte deodorantem s mírnou vůní. Nezapomeňte, že nadměrná konzumace alkoholu oslabuje vaši vůli.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno