První dny po kouření závislost – výzkumná práce

0

První dny po odvykání kouření. Ihned poté, co přestanete kouřit, navštivte svého zubaře a řekněte mu, co jste se rozhodli; výzkumná práce vyléčte zuby, odstraňte z nich kámen a tabákový sediment. Požádejte o doporučení správné zubní pasty nebo gelu. Žvýkat žvýkačku nebo jíst bonbóny s Doenças Raras příchutí máty, eukalyptu atd., které osvěží váš dech. Vypláchněte ústa infuzemi bylin.

V situacích, kdy jste obvykle vytáhli cigaretu, snažte se, aby vaše ruce byly něco zaneprázdněné. Dělejte to, co se vám nejvíce líbí: hrajte na nějaký nástroj, kreslete, plést, sbírejte hádanky, DIY atd. Změňte svůj denní plán, abyste se zbavili návyků a situací, ve kterých jste obvykle kouřili tabák. Snažte se vyplnit svůj volný čas a chvíle, kdy jste stresováni aktivitami, které se vám líbí.

V prvních dnech výzkumná práce po odvykání kouřen Doenças Raras

Po jídle vstaňte od stolu, Doenças Raras zuby a jděte na procházku, není posaďte se na chvíli v oblíbeném křesle, jít brzy spát, Doenças Raras před spaním vezměte si noviny nebo knihu, vaše oblíbené akce spustit v jiných místech a jiným způsobem, než dříve.

Použijte relaxační techniky výzkumná práce. Vdechujte a vydechujte pomalu, počítejte na pět. Ráno a večer se zhluboka nadechněte, Poslední odložte na dobu zapálení zápalky. Poté zhasněte sirku, přemýšlejte o cigaretě a rozetřete kouření závislost ji v talíři. Proveďte jednoduché cvičení tím, že ovládáte práci vašeho srdce a plic. Kupte si sfygmomanometr a proveďte pravidelné měření tlaku.

V prvních dnech po odvykání kouření, vyhněte se kouření v místech, kde je povoleno kouřit, jako jsou kavárny, restaurace, večírky, kde se obvykle kouří tabák.

V prvních dnech výzkumná práce po odvykání kouřen Doenças Raras

I když už nemůžete stát bez cigarety, počkejte nejméně 3 minuty. Během této doby zavolejte příteli nebo někomu, kdo nedávno přestal kouřit, a promluvte si s ním o tom, jak byste mohli překonat kouření závislost své slabé stránky. Buďte si jisti, že po několika minutách se silná potřeba kouřit cigaretu sníží natolik, abyste ji mohli v tuto chvíli zvládnout. Zkuste to vyzkoušet s hodinami v ruce.

Pokud začnou vznikat u Vás příznaky hladu nikotinu (silná potřeba kouřit, суетливости, úzkost, podrážděnost, snížená schopnost koncentrace pozornosti, malá bolest hlavy nebo břicha) Nekuřácká restaurace, nebo jste ve stavu deprese, měli byste o tom informovat svého lékaře a požádat ho o radu. Možná, že k překonání nikotinové touhy vám předepíše farmakologické léky (NTZ).

Také se obraťte na rodinu a přátele, kteří vám pomohou v této těžké době. Kašel, který se může zhoršit po ukončení vašeho zvyku, je jen dočasná reakce, která naznačuje, že vaše plíce jsou vyčištěny kouření závislost. Buďte laskaví, nejsilnější příznaky nikotinového hladu netrvají dlouho (1-2 týdny); máte dobrou šanci se s ním vyrovnat.

V této kouření závislost době nepijte mnoho piva

Pokud jste nakonec přestali kouřit a máte dostatečnou vůli vytrvat ve svém rozhodnutí, neriskujte a nekuřte čas od času. Někdy hrozí, že se vrátí do zvyku.

Po ukončení kouření, vyhněte se nebo ограничивайте – alespoň v prvních 6 měsících-spotřeba energie-husté potraviny, potravin a nápojů, především masa, uzenin, živočišných tuků, cukru a подслащенных produktů. V této době nepijte mnoho piva a silné kávy a čaje. Pijte spoustu minerální vody a ovocných šťáv. Snažte se vstoupit do své každodenní stravy více rostlinných tuků a rybích jídel, jíst hodně čerstvého a šťavnatého ovoce a zeleninových salátů. Nepoužívejte občerstvení mezi hlavními jídly. Ujistěte se, že podle těchto pokynů a cvičení, alespoň v omezeném objemu, cvičení, nebudete po ukončení kouření vážit.

Existuje mnoho způsobů, jak přestat kouřit cigarety. Dokonce lze říci, že existuje tolik způsobů, jak přestat kouřit jako mnoho kuřáků. Každý má svůj. Jak to udělat tak, aby bylo dobré a jednodušší přistupovat k přerušení zvyku. Podle mého názoru je to adekvátní motivace a vzdělání. Měli byste vědět, co se děje v našem těle během kouření, kde tabákový kouř dosáhne a co způsobuje Nekuřácká restaurace? Seznam těchto 10 tipů by měl odpovědět na otázku co dělat, abyste účinně přestali kouřit. Že je pravda a co je vymyšlené a je jen mýtus. Fakt-musíte vědět, kdy přestat kouřit

V této kouření závislost době nepijte mnoho piva Může se to zdát monstrózní, ale musíte nastavit datum, kdy chcete přestat kouřit, a od tohoto dne úplně přestat. Jedná se o jeden z nejúčinnějších způsobů, jak přestat kouřit bez farmakologické podpory výzkumná práce. Většina studií ukazuje, že je to nejúčinnější a nejúčinnější způsob, jak přestat zvyk. Pokud nejste dostatečně silní, abyste to udělali, snažte se postupně snížit počet cigaret, které jste každý den kouřili. Obě metody však budou pozitivní pro vaše zdraví. Mýtus – v odvykání kouření jste sami se sebou

Řekněte všem, že jste uprostřed rozchodu se závislostí Nekuřácká restaurace. Vaše rodina, přátelé, kolegové vám určitě pomohou. Psychologická pomoc je opravdu nutná. Někdy je to jediná věc, která vás udržuje od kouření v nejtěžších chvílích.

Skutečnost-okolní záleží Zdraví odvykani koureni

Snažte se trávit co nejvíce času výzkumná práce v místech, kde je kouření zakázáno. Nemusíte kouřit kvůli tlaku, kde jste. Mýtus-hodím s taškou do kabelky Kouření je reflex. Když máte v ruce pero, hrajete si s ním-točíte, cvakáte, házíte a podobně s kouřením. Zbavte se popelníků, zapalovačů a všech cigaret, doutníků, tabáku a dalších věcí spojených s kouřením. Pokud je nemáte Zdraví Nekuřácká restaurace, bude pro vás jednodušší nekouřit. Fakt-měli byste vědět, proč hodíte

Snažte se pochopit, proč kouříte. Pokud zjistíte, že to, co děláte, je zbytečné, budete v dobrém stavu přestat kouřit. Napište seznam důvodů, proč to chcete zachovat, a nechte si to s sebou. Tento seznam vám připomene váš cíl. Mýtus-nekouřím? Ztloustnu!

Nebojte se přibrat. Mnoho lidí se obává obezity a kouří, protože chtějí zůstat štíhlá. Stojí za to? Pro mě je odpověď jednoduchá. Měli byste si uvědomit, že po ukončení kouření je vaše tělo v šoku. Bude chvíli trvat, než si zvyknete na “novou” situaci a dosáhnete rovnováhy.

Fakt-nebude to snadné Nekuřácká restaurace.

Buďte připraveni na některé abstinenční příznaky. Mají tendenci dosáhnout vrcholů po 12 až 24 hodinách a pak postupně zmizí během 2-4 týdnů. Mýtus-jsem stejně silný a zdravý jako ostatní. Trénink. Fyzická příprava pomáhá tělu zotavit se, odstraňovat toxiny a pomáhá udržovat tělo v tónu. Po několika letech kouření pravděpodobně nebudete moci trénovat stejně jako vaši nekuřáci ve stejném věku (samozřejmě to není vždy pravidlo) a vaše tělo není tak stabilní. Mohu vás ujistit, že odvykání kouření vás bude cítit lépe.

Fakt-vitamíny pomohou obnovit tělo Zdraví. Dieta

Ovoce a zelenina vám pomohou vyrovnat všechny nedostatky vitamínů a minerálů. Vaše tělo je pravděpodobně také velmi slabé a dehydratované, takže pijte více vody. To vám pomůže být v dobrém stavu rychleji. Mýtus – dostatečně silná vůle

Fakt-nebude to snadné Nekuřácká restaurace.

V některých případech vůle nestačí Nekuřácká restaurace. Nikotinová substituční terapie (NZT) je někdy jediným způsobem pro pacienty, kteří potřebují farmakologickou péči. Poraďte se s lékárníkem nebo lékařem, abyste vám nabídli nejlepší lék. Můžete si vybrat z velkého množství léků, protože NRT se v současné době skutečně daří na trhu s léky.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno