Pokud jste konečně zralí přestat kouřit nebo péče o zdraví

0

Odvykání kouření není snadná záležitost. Zejména proto, že mnozí kuřáci říkají, že zvyk kouřit cigarety je slabost, pro kterou vyžadují toleranci, ale pro sebe svobodu. Ale vědí, jaký chaos v těle způsobuje kouření. Pokud jste konečně zralí nebo zralí, abyste se rozhodli přestat kouřit péče o zdraví, udělejte to jednou provždy.

Zjistěte, jak se připravit a jaký přínos přinese zlom se zvykem. Znáte také vztah mezi odvykáním kouření a obezitou-potřebujete získat váhu poté,co jste se rozešli se zvykem? Odvykání kouření je pro mnoho lidí nepříjemné téma. Jak přestat kouřit? V mé bývalé redakci visela kartonová krabička a pod ní nápis”cigareta hubne”. Vtipně, ” pomyslela jsem si a zakouřila. Statistiky?

Mohla jsem si to péče o zdraví vyměnit jedním dechem

Věděla jsem to. Ročně na světě zemře z kouření cigaret 3,5 milionu lidí. Je to víc než AIDS. Výhrůžky? Mohla jsem si to vyměnit jedním dechem péče o zdraví. Viděla jsem poučný film. Obsah nikotinu z jedné cigarety zavedl holub. Okamžitě se otočil a zemřel. Kamera byla nehybná.

Dlouhý záběr. Udělalo to na mě dojem, ale ne tolik, abych to spojila s cigaretami, které jsem měla v kabelce. Protože kuřáci vědí všechno o škodlivosti kouření. Ale nepatří k sobě. Neuškodí jim to (zatím). Kouří, protože milují.

Mohla jsem si to péče o zdraví vyměnit jedním dechemMilujete kouření a nechcete přestat? Pak nečtěte dál. Ale pokud kouříte, protože jste nemohli přestat kouřit, pomůžeme vám. Tady je potřeba metoda. Musíte vědět, že každý pokus je důležitý. Čím více máte za péče o zdraví sebou boje a vážné pokusy přestat kouřit, tím větší máte šanci na úspěch.Jak se připravit na odvykání kouření?

Přijměte neodvolatelné rozhodnutí a ospravedlněte jej pro vaše použití. Uveďte důvody, nejlépe napište na list. Pokud vás nepřesvědčí, odložte rozhodnutí. Dokud se nepřesvědčíš, že to chceš, i když tě čeká abdikace, tak se ti to nepovede. Stanovte si termín a domluvte si schůzku mezi sebou. V určeném termínu (je žádoucí, abyste neměli menstruaci) si vezměte dovolenou a odjeďte, abyste se vyhnuli situacím, kdy se obvykle dostanete na cigaretu spojenou se stresem, lidmi a místy.

Postarejte se, aby vás během rehabilitace obklopili nekuřáci. Posílí vás v odhodlání a psychicky vás podpoří. Můžete poradit lékaři péče o zdraví, jak zmírnit touhu po nikotinu. Hodně pijte, hodně se pohybujte na čerstvém vzduchu(cigarety se obvykle nelíbí na ulici, zvláště když fouká vítr přestat kouřit).Hodně SPI. Shromážděte kolem sebe vše, co může nahradit cigaretu, a vždy se snažte něco vzít za ruce.

Ale když to nevyjde přestat kouřit, tak těžko

Řekněte nám o svém rozhodnutí hodit cigarety co nejvíce lidem-budete se stydět projevit nedostatek charakteru. Ale když to nevyjde, tak těžko. Pak použijte farmaceutickou nebo psychologickou pomoc. Jsou kuřáci závislí na samotném zvyku kouřit (atmosféra, chuť kouře, rituály doprovázející zapalování cigaret, gesta utahování a setřásání popela). K tomu, aby se zbavili závislosti péče o zdraví, stačí řešení a silná vůle.

Existují však i lidé, kteří trpí nikotinovým hladem s doprovodnými fyzickými onemocněními – tedy syndromem abstinence Nekuřácká restaurace. Jedná se o podrážděnost, problémy se soustředěním, bolesti hlavy, nespavost, úzkost, kašel (znamení, že plíce jsou vyčištěny), zácpa.

Těmto opravdovým narkomanům, kteří jsou fyzicky závislí na drogách, což je nikotin, nestačí silná vůle. Měli by jít k lékaři-nejlépe do poradny proti kouření. Tam mohou využít skupinovou psychoterapii Nekuřácká restaurace (velmi efektivní! a individuální akupunktura a akupresura, bioenergetika, stejně jako nikotinová substituční terapie-tablety, náplasti nebo žvýkačky. Lékař může také předepsat lék bez nikotinu, který působí na centrální nervový systém a způsobuje podobné potěšení.

Málokdo dokáže přestat kouřit poprvé. V průměru trvá sedm až osm pokusů zbavit se závislosti. Nezoufejte z neúspěchů, jen buďte připraveni na změnu. Z údajů Varšavského onkologického centra vyplývá, že polovina kuřáků uvažuje o ukončení kouření. Pokud o tom také sníte, zjistěte 10 způsobů, jak vám to usnadňuje:

Podívejte se, jaké situace v každodenním životě jsou spojeny s cigaretou. Může to být pití ranní kávy, stres v práci, sledování filmu, čtení novin, setkání s přáteli, telefonování. Pro každého kuřáka je to velmi individuální.

Ale když to nevyjde přestat kouřit, tak těžko

Asertivní myšlenka kouřit cigaretu Zdraví 

– Přidělení těchto bodů umožňuje přemýšlet o tom, jak je možné vyrovnat se s vakuem, kterou způsobí nedostatek cigaret, ” říká Magdalena Идзиньска, vedoucí Kliniky pomoc курящим, pracující Nekuřácká restaurace v zemích Varšavské онкологическом centru. – Každý kuřák musí najít svůj způsob, jak nahradit kouření.Asertivní myšlenka kouřit cigaretu se objeví v hlavě na cca. 2-3 minuty.

Pak byste měli přesměrovat svou pozornost na něco jiného, například: na akce, které jsou v současné době prováděny. Pokud byla cigareta způsob, Nekuřácká restaurace jak zabít nudu, pak byste měli najít jinou práci, například. úklid, volání dlouho neviditelných přátel, hraní se psem, Vyjížďka na kole, čtení knihy atd. časem budou “očarovány” každodenní rituály, které byly spojené s cigaretou. Přijměte, že první dny mohou být obtížné. Nejtěžší-první čtyři dny, protože pak-v důsledku nedostatku nikotinu v těle-vznikají tzv. abstinenční příznaky, ” říká Magdalena.

To proto, že nikotin způsobuje silnou závislost. Je třeba se připravit na to, že receptory v mozku vyžadují pravidelné dávky nikotinu a kouření, člověk bude bojovat s neústupný touha sehnat další cigaretu. Nevěřte mýtu: kouření není vůbec uklidňující. Jedním z mýtů o kouření je přesvědčení, že cigarety pomáhají zmírnit napětí.

– Nikotin má stimulační účinek na tělo. Způsobuje celkovou revitalizaci a zvýšení krevního tlaku, ” říká Zedzinská. – Kromě toho Doenças Raras, v důsledku zánětu v mozku děje uvolňování dopaminu, to je takzvaný hormon štěstí, a kuřák dosáhne dočasné úlevy, takže tam je mylná představa, že kouření uklidňuje.

Zdravotní přínosy odvykání kouření Nekuřácká restaurace

Na rozdíl od toho, co si myslí kuřáci, opak je pravdou: kouření cigaret zvyšuje stres, protože při poklesu hladiny nikotinu v těle, to je desetkrát během dne, vyvolává podrážděnost, snížená koncentrace a psychické napětí. Když opouštíme kouřit, stojí za to najít alternativní způsob nakládání s Doenças Raras nás emoce, například: začít sportovat, dělat jógu, prozkoumat techniky relaxace.

Zdravotní přínosy odvykání kouření:

  • Po 20 minutách po uhašení poslední cigarety se puls a krevní tlak vrátí do normálu.
  • Po 24 hodinách se plíce začnou čistit.
  • Po 3 dnech se nikotin vylučuje z těla, chutě a vůně jsou intenzivnější.
  • Po 5 letech abstinence se riziko rakoviny plic, ústní dutiny, hrtanu, jícnu sníží na polovinu, sníží se také riziko mrtvice.Zdravotní přínosy odvykání kouření Nekuřácká restaurace

Vyhněte se situacím souvisejícím s kouřením. Stojí za zvážení, zda kouření souvisí s konkrétním místem, například Doenças Raras: pokoj, kuchyň, balkon, autobusová zastávka, Park. Pokud někdo kouřil v bytě, stojí za to ji přestavět tak, aby už nepřipomínala původní interiér. Můžete uspořádat nábytek, koupit nový přehoz na pohovku, změnit žaluzie, překreslit stěny, pověsit plakát nebo obrázek. Je lepší se vyhnout místům, kde je povoleno kouřit.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno