Diskuzní fórum – tri-tydny-nekourim-a-jsem-na-warfarinu – Odvykání kouření

0
Rate this post

Ahojky, už tři týdny nekouřím a beru tabletky na ředění krve, protože jsem po trombóze z antikoncepce. Mám abstinenční příznaky, ale nevím, jestli mohu něco brát při těch lécích. Prosím poraďte nebo mi napiště na e-mail [email protected] Potřebuji také nějakou podporu, jak to překonat, protože si zapálit prostě nesmím, už kvůli těm lékům co beru.

04.10.2007 18:12 | marta j.

Ahoj Marti, chci tě podpořit v tvém NEKOUŘENÍ, vydrž to, určitě to stojí za to, nekouřila jsem 3 měsíce, pak přišla krize v rodině a j´á k tomu se znovu vratila, no řeknu ti že se mě to protivilo, ale cigareta byla silnější, tak od včerejška opět beru champix a přestávám kouřit, jsem nyní o to zkušenější že opravdu ANI JEDNU, né že to ukočíruji, to nejde, vtáhne tě to zpět. Ale pokud ti mohu poradit zavolej do centra v odvykání a oni ti určitě poradí i kvuli champixu. určitě to stojí za to. ahoj a dávej o sobě vědět!!!!!!!!!!!!!!

05.10.2007 07:18 | zdenka

Ahojky, chci se zeptat na některé věci ohledně té trombózy, já jsem ted brala měsíc antikoncepci která mi nesedla, tak jsem jí přestala brát a mám teď strach že dostanu také trombozu, můžeš mi písnout na email, kterou antikoncepci jsi brala a kolik je ti let? Určitě ti držím pěstičky, aby jsi vydržela nekouřit, buď silná, zvládneš to, protože když si zapálíš, tak si to budeš vyčítat! drž se a děkuju za odpověď. Kristýna

14.11.2007 20:02 | někdo neznámý

ještě ten mail: [email protected]

14.11.2007 20:04 | někdo neznámý