Diskuzní fórum – mota-se-mi-hlava – Odvykání kouření

0
Rate this post

Chci se jen poradit se zkušenějšími – nekouřím od 1.10., jsem na náplasťové terapii, teď už “jen” 7mg na den a pořád se mi ukrutně motá hlava , jsem jak mírně podnapilá… je to normální – resp. je to další forma absťáku při odvykání? Nebo mám jít raději k doktorovi…. v podstatě bych měla koncem tohoto týdne s podpůrnou nikotinovou léčbou skončit …. a motám se jak alkoholik.
Díky za radu… Lenka z Chebu

11.12.2007 14:47 | Lenka

lenko, to bude v poho! jen vysad tu slivovicovou terapii a bude vrati se to do normalu! :- ))
anebo zacni pit kafe!

11.12.2007 14:55 | milos

Leni zkuz to přes poradnu lékaře najdeš nahoře na těchto stránkách jen vyjeď myškou odpověď máš většinou obratem – já náplastičky neměla

11.12.2007 15:11 | Markét

Ahoj Lenko – taky se mi motá hlava víc než obvykle a to opravdu ale opravdu nepiju slivovici Miloši!! i když jí máme doma litry. Je to tím, že dáváme mozku více kyslíku, než dostával když jsme kouřili, to mám vyčtený. A vyčetla jsem to tady na fóru z dotazů lékařce. Podívej se na to a určitě tam najdeš plno odpovědí i na svoje problémy, protože jsou podobný jako u každého kdo přestává kouřit. Vydrž a NEKUŘÁKUM ZDAR !!!

11.12.2007 16:26 | yveta

Ahoj Lenko,též se mi ukrutně motala hlava,asi14 dní,ted už je to celkem slabý a den ze dne je to lepší.Je to asi forma abstáku.Vydrž, začne se to zlepšovat.Ahoj

12.12.2007 06:30 | Pepe

Zobrazit všechny příspěvky